از اول بارداری داشتم تا الان کلافه شدم دیگه فک میکردم فقط منم
من توی ماه چهار خلط گلو داشتم خیلی هم بد بود
کلافم ازدستش
من قبل بارداری اصلا آلرژی نداشتم ولی از وقتی باردار شدم همش عطسه میکنم یا ابریزش بینی دارم یا گلوم خلطی میشه از همه بیشتر عطسه اذیتم میکنه باعث میشخ خودمو نم بزنم
من زمینه الرژی دارولی از وقتی باردار شدم شدید تر شده و اصلا خوب نمیشه دائما ترشح و خلط پشت حلق دارم
منصبح ها ک مسواکمیزنم یه کوچولو دارم زیاد نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.