۲ پاسخ

هرشیر خشکی ک توی دادنش زیاده روی کنی بچه دیگه سینه رو نمیگیره ربطی ب مدل شیرخشک نداره الان من ب پسرم کلا روزی دو بار شیرخشک میدم اونم شبا ک تایم بیشتری سیر نگهش داره و بخوابه اما اگه بخوام کل وعده هاشو شیرخشک بدم یا مثلا روزی ۲..۳ بار شیر خودمو بدم دیگه سینه رو نمیگیره

من ببلاک یک میدم هم اونو میخوره هم سینه ی خودمو

سوال های مرتبط