هرشیر خشکی ک توی دادنش زیاده روی کنی بچه دیگه سینه رو نمیگیره ربطی ب مدل شیرخشک نداره الان من ب پسرم کلا روزی دو بار شیرخشک میدم اونم شبا ک تایم بیشتری سیر نگهش داره و بخوابه اما اگه بخوام کل وعده هاشو شیرخشک بدم یا مثلا روزی ۲..۳ بار شیر خودمو بدم دیگه سینه رو نمیگیره
من ببلاک یک میدم هم اونو میخوره هم سینه ی خودمو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.