۴ پاسخ

با رفلاکس‌گریه نمیکنن بچت کولیک داره ، اینفاکول بگیر سیسمونی ارتام اونیک تو شریعتی داره راه چاره اش فقط اونه
پسر منو فقط اون خوب کرد الانم دیگ تموم شده

اینفکول بهش بده قبل شیرت اروم میشه

اره بچه منم شب که میشه گریه هاش شروع میشه

از صبحه با زور روی پاهام ساکت کردم

سوال های مرتبط

مامان دخترم و پسرم🥰 مامان دخترم و پسرم🥰 روزهای ابتدایی تولد