۴ پاسخ

تو ماشین بزارش ببرش بگرده آروم میشه میخوابه من یکی دوبار این کارو کردم جوابه

والا پسر من پریروز از ساعت 6:30 عصر گریه کرد تا دیشب اصلا هم واینمیسه دوتا دکتر بردم و سونو و آزمایشم ازش گرفتم ..دلم خونه براش ک ایقد اذیت میشه خدا بمیرم نبینم درد میکشه😭😭😭

از من کولیکش کمتر شده قبلنا تا پنج شیش صبح گریه میکرد
از ده یازده شروع میشد

تا وقتی دستشویی کنه کرد میخوابه البته از وقتی واکسن دو ماهگی زدیم خدارپشکر کولیکش رفته🫠

سوال های مرتبط