سلام خوبی ن دوستان بچه های شکا هو گریه ه میکنن

۱ پاسخ

بچه س دیگ گریع میکنه تا۳ ۴ الی ۵و۶ماهگی هم همینن بعدش یواش یواش تنظیم میشن

سوال های مرتبط

مامان نویانم💙🫀 مامان نویانم💙🫀 ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۴ ماهگی
مامان moeez🩵✨ مامان moeez🩵✨ ۷ ماهگی
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان معجزه ی خدا✨ مامان معجزه ی خدا✨ ۱۳ ماهگی