حتما برو بیمارستان با سرم و آمپول جلوی دردا رو میگیرن البته اینطور که میگین اگه دیر نشده باشه
حداقل آمپول ریه میزنن ریه هاش کامل بشه
من بارداری دومم با دردی که یهو گرفت و احساس فشار به مقعد رفتم ۶ سانت باز بودم
حتما برید
عزیزم آبریزش علاعم خوبی نیست برو بیمارستان اونا با دارو همه چی رو کنترل میکنن اینجوری هم واسه خودت هم بچه خوب نیست من دیر رفتم عفونت خون گرفتم
خب دیوونخ برو دکتر که تو خونه زایمان نکنی
کاش میرفتی دکتر که اگ انقباض باشه با دارو کنترل کنن
خب برو بیمارستان چک کنن حداقل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.