۶ پاسخ

میگن چیزای سرد و حبوبات نخوری بهتره بچه دل درد میشه

دکتر به من گفت همه چیز بخور
خودتو محدود نکن و پرهیز غذایی نداشته باش😐

هرچیزی ک خواستی بخور فقط بعدش عرق کاسنی بخور هیچی نمیشه

من از بعد چهل روز کم کم دارم شروع میکنم به خوردن ، اما یه شیشه در طول روز زیره سبز با رازیانه و نبات دم میکنم تشنم هم میشه یه قلپ ازش میخورم، من قرمه سبزی هم خوردم البته بیشتر سبزی و گوشت اما خب لوبیا هم خوردم خداروشکر هیچ اتفاقی نیفتاد ، البته یه روز کامل نفخ لوبیا ها رو گرفتم و بعدش یه چای نبات سنگین هم خوردم ، سعی کن خودتو محدود نکنی ، ولی خب کاهو، ماکارونی ، حبوبات ، لبنیات نفخ زیادی دارن ، من اوایل خیلی دلستر خوردم بعد فهمیدم نوشیدنی گازدار کلا اذیت می‌کنه اما الان یکم نوشابه کنار غذاهام میخورم بعدش چای نبات میخورم خداروشکر مشکلی نیست

تا اونجایی ک میدونم غذاهای نفاخ و سرد
مثل حبوبات نوشابه خیار

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی