میگن چیزای سرد و حبوبات نخوری بهتره بچه دل درد میشه
دکتر به من گفت همه چیز بخور
خودتو محدود نکن و پرهیز غذایی نداشته باش😐
هرچیزی ک خواستی بخور فقط بعدش عرق کاسنی بخور هیچی نمیشه
من از بعد چهل روز کم کم دارم شروع میکنم به خوردن ، اما یه شیشه در طول روز زیره سبز با رازیانه و نبات دم میکنم تشنم هم میشه یه قلپ ازش میخورم، من قرمه سبزی هم خوردم البته بیشتر سبزی و گوشت اما خب لوبیا هم خوردم خداروشکر هیچ اتفاقی نیفتاد ، البته یه روز کامل نفخ لوبیا ها رو گرفتم و بعدش یه چای نبات سنگین هم خوردم ، سعی کن خودتو محدود نکنی ، ولی خب کاهو، ماکارونی ، حبوبات ، لبنیات نفخ زیادی دارن ، من اوایل خیلی دلستر خوردم بعد فهمیدم نوشیدنی گازدار کلا اذیت میکنه اما الان یکم نوشابه کنار غذاهام میخورم بعدش چای نبات میخورم خداروشکر مشکلی نیست
تا اونجایی ک میدونم غذاهای نفاخ و سرد
مثل حبوبات نوشابه خیار
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.