هیچی نمیتونی بخوری 😂😂
چون هرچی بگی میگن نفخ داره
حبوبات و لبنیات نخور
من که هنوز نه نخود لوبیا خوردم نه خیار سبز نه بادمجون وفلفل بدبخت شدم اینقدر هم کولیک داره😭
حبوبات و نوشابه و ...گازدار و .. نخور
چیزای نفاخ رو مصرف نکن البته همیشه نمیشه رعایت کرد زیاد سخت نگیر
فعلا نخودو لوبیا نخور چند روز من از اول همه چی خوردم بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.