۵ پاسخ

هیچی نمیتونی بخوری 😂😂

چون هرچی بگی میگن نفخ داره

حبوبات و لبنیات نخور

من که هنوز نه نخود لوبیا خوردم نه خیار سبز نه بادمجون وفلفل بدبخت شدم اینقدر هم کولیک داره😭

حبوبات و نوشابه و ...گازدار و .. نخور
چیزای نفاخ رو مصرف نکن البته همیشه نمیشه رعایت کرد زیاد سخت نگیر

فعلا نخودو لوبیا نخور چند روز من از اول همه چی خوردم بخدا

سوال های مرتبط

مامان دخمل مامان دخمل هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی