سلام چه چیزهایی بخورم شیرم زیاد بشه

۵ پاسخ

کپسول شیر افزا ،کباب ،ماهی با پلو شوید ،ابگوشت ....چای ،

گوشت کبابی، کاچی، اجیل، سیرابی، برای بعضیا دلستر هم میگن زیاد میکنه
کپسول شیرافزا یا قرص لاکتاول هم خیلی کمک کننده‌ست

سوپ و آش

آبگوشت و کاهو ،عالیه

آب جوش عسل

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان مسیحا💙🧸 مامان مسیحا💙🧸 ۳ ماهگی
مامان علیسان✨ مامان علیسان✨ ۴ ماهگی
مامان جوجه رنگی 🧚 مامان جوجه رنگی 🧚 ۱۳ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۱ ماهگی