۳ پاسخ

عزیزم واقعیتش اینه شیر سینه بیشترش ژنتیک آدمه اما شیرخشت و رازیانه هم خوبه و آب زیاد بخور و آب قلم

غلیظ بشه برا بچه سنگین میشه و بالا میاره

قطره شیرافزا بخور شیرت زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان مهدیارو مهدیسا مامان مهدیارو مهدیسا ۱۴ ماهگی
مامان میران👦🏻✨ مامان میران👦🏻✨ ۵ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۶ ماهگی
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان علیسان✨ مامان علیسان✨ ۴ ماهگی