چه خوراکی بخورم شیرم زیاد بشه

۶ پاسخ

من شیر و دوغ رو شنیدم ک خوبه

آب هویج آبگوشت کله پاچه

یه فلاکس چایی دم کن بزار کنارت و یه لیوان که بخور شیر و زیاد میکنه

من شنیدم شیر و خرما خوبه
خربزه خوبه
ولی خب به طبع و اینکه بچه نفخ هم نکنه بستگی داره

مایعات
همه چییییی
کاهو
سوپ و اش
شیر افزا

باید امتحان کنی ببینی کدوم غذا شیرت رو‌زیاد میکنه
معمولا ای گوشت بدون نخود با روغن گوسفند
ارده و حریره بادم و چایی مغز و اینا

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان مسیحا💙🧸 مامان مسیحا💙🧸 ۳ ماهگی
مامان علیسان✨ مامان علیسان✨ ۴ ماهگی
مامان پناه و ایرای👼🏻🤰🏻🩵 مامان پناه و ایرای👼🏻🤰🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۲ ماهگی