چه چیزایی بخورم شیرم زیاد بشه ؟؟

۶ پاسخ

رازیانه خیلی خوبه با اب هویج

خرما هم زیاد میکنه
قرص لاکتاول

رازیانه فقط

مایعات آبگوشت

چیزایی که من امتحان کردم و تاثیرش رو دیدم آبگوشت و کباب کوبیده عااااالیه.
البته آبگوشت رو بدون حبوبات بپز که نفخ نداشته باشه. شیر و دلستر هم خوبه

کاچی
فرنی
مایعات زیاد
عرق بابونه رازیانه زیره سبز وکلپوره
مغزیجات
آبگوشت عدسی ماکارونی کاهو آب هویج

سوال های مرتبط

مامان پناه و ایرای👼🏻🤰🏻🩵 مامان پناه و ایرای👼🏻🤰🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان فرشته ها مامان فرشته ها ۱ ماهگی
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان علیسان✨ مامان علیسان✨ ۴ ماهگی