مامانا چه چیزایی بخورم شیرم زیاد شه؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

رازیانه و زیره رو باهم بزار دم بکشه بخور عالیهههه😇

سلام خوبید ببخشید سزارین پیش چ دکتری زفتید تو نیکان سپید حکمیه؟؟؟؟
و هزینش چقدر بود

هردوساعت منظم سینت رو تخلیه کن الان بهترین زمانه برای زیاد کردن شیرت.موفق باشی👍

دوغ و شیر هم زیاد میکنه

اگه بچت پسره اصلااا رازیانع نخور

قرص لاکتاول

فک کنم میگن انگور

فرنی بادام، لوبیا چشم بلبلی، آب گوشت جوشانده رازیانه، قطره شیر افزا، مالت جو

رازیانه هم خیلی خوبه

گوشت کبابی ،رون مرغ ، کنجد، زیره سبز، سبزی ، کشمش ،خرما ، بادوم ،فندق همه اینا خوبه

چای کمرنگ اب هویچ دلستر رازیانه سوپ ابگوشت

سوال های مرتبط

مامان مسیحا💙🧸 مامان مسیحا💙🧸 ۳ ماهگی
مامان پناه و ایرای👼🏻🤰🏻🩵 مامان پناه و ایرای👼🏻🤰🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان💙🦋 مامان آیهان💙🦋 ۷ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۲ ماهگی