عه فارغ شدی؟😍
بسلامتی عزیزم قدمش پر خیرو برکت باشه
سوپ و آبگوشت و زیتون پرورده با خرما.آبمیوه هم زیاد بخور
اگه زردی نوزاد نداره
کاچی و دمنوش زیره و ابمیوه طبیعی فراوان و سوپ
اینم یکی دیگش
چت جی بی تی
مایعات مثل شیر و چایی نبات بخور
سوپ و آبگوشت
شیر افزا هم بخور
کاهو خیلی خوبه
حلیم سوپ جو ابگوشت اما نفخشو بگیر یکم زیره بزن ک بچه کولیک نگیره شربت عسل خرما شیر
من کمپوت هم میخورم زیاد میشه
آبگوشت. ماهی.میوه جات.سبریجات.
مایعات
شنیدم چای کمرنگ خرما خوبه
چهارزیره یا زیر سبز..من از داروخونه شیر افزا خریدم زیره رو توش نوشته بود..بعضیا میگن ابگوشت برای بعضیا هم میگن شیر بخوری شیرت زیاد میشه.تجربه خودم همون چهارزیره و مایعات فراوان هست.
هر کی فرق داره
کاهو
فندوق
دلستر
سوپ
آبگوشت
ابمیوه. اب هویج
ماکارانی
روغن و کره و این چیزا
اب فراوون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.