مامانا چی بخورم شیرم زیاد شه

۱۳ پاسخ

عه فارغ شدی؟😍
بسلامتی عزیزم قدمش پر خیرو برکت باشه
سوپ و آبگوشت و زیتون پرورده با خرما.آبمیوه هم زیاد بخور

اگه زردی نوزاد نداره
کاچی و دمنوش زیره و ابمیوه طبیعی فراوان و سوپ

اینم یکی دیگش

تصویر

چت جی بی تی

تصویر

مایعات مثل شیر و چایی نبات بخور
سوپ و آبگوشت
شیر افزا هم بخور

کاهو خیلی خوبه

حلیم سوپ جو ابگوشت اما نفخشو بگیر یکم زیره بزن ک بچه کولیک نگیره شربت عسل خرما شیر

من کمپوت هم میخورم زیاد میشه

آبگوشت. ماهی.میوه جات.سبریجات.

مایعات

شنیدم چای کمرنگ خرما خوبه

چهارزیره یا زیر سبز..من از داروخونه شیر افزا خریدم زیره رو توش نوشته بود..بعضیا میگن ابگوشت برای بعضیا هم میگن شیر بخوری شیرت زیاد میشه.تجربه خودم همون چهارزیره و مایعات فراوان هست.

هر کی فرق داره
کاهو
فندوق
دلستر
سوپ
آبگوشت
ابمیوه. اب هویج
ماکارانی
روغن و کره و این چیزا
اب فراوون

سوال های مرتبط

مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان💙🦋 مامان آیهان💙🦋 ۷ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی
مامان نیکان وسلین مامان نیکان وسلین ۳ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۴ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی