سلام مامانا چی بخورم شیرم زیاد شه داره میخشکه

۱۰ پاسخ

اب هویج .اب گوشت .قرص لاکتوول دمنوش رازیانه شیر قاطی پودر لیدی مل

از همگی ممنونم عزیزان

ماهی کبابی و خرما عالیه

مشکلم همینه بچم نارسه شیرمو میدوشم

هر چی بیشتر شیر بدی و بچه مک بزنه شیر مادر بیشتر میشه

قرص لاکتاول برای افزایش شیر خوبه

سیرابی
شیره انگور برای صبحانه
مغزیجات اگر نی نی الرژی نداره
رازیانه با عسل
عصاره قلم

شیر افزا شیر میدم خطر نداره واسه بچم

شیرافزا هم قطرش هست هم پودرش و هم قرصش

ماهی زیاد بخور که عالیه برای شیر
رازیانه وزیره آسیاب کن روی لبنیات بزار وبخور شیرتو زیاد می‌کنه هرروز تخم مرغ باران محلی نیم روکن یاشیره ارده صبحانه بخور

سوال های مرتبط

مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان آیهان💙🦋 مامان آیهان💙🦋 ۷ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی