مامانا چی بخورم شیرم زیاد شه؟؟؟

۱۲ پاسخ

سویق شیرافزا. پودر شیرافزا. آب هویج.
تاپیک هامو نگاه کن هست برای افزایش شیر

فقط پشت سرهم دلستر گندم بخور

آب گوشت بخور آب قلم بخور کله پاچه بخور کپسول شیر افزا دلستر انگور هم عالیه در آخر اگر دیدی نیومد قرص متوکلوپرامید بخور
ولی میاد تا دوهفته هم شاید طول بکشه شیر بیاد ولی شیردوش نزن فقط بده مک بزنه

مایعات زیاد خوردم..با پودر لیدی میل روزی دوبار

قطره شیرافزا و پودر لیدی میل

فقط این

تصویر

قطره شیر افزا‌ بگیر از داروخونه

پودر لیدی میل بخور

دلستر مالت
اناناس

دلستر ‌کباب مایعات زیاد بخور

آب هویج میگن خوبه

رازیانه

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙🦋 مامان آیهان💙🦋 ۷ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی
مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 ۵ ماهگی