مامانا چی بخورم شیرم زیاد شه؟!

۱۰ پاسخ

مکمل لاکتاول

لام بعدزامان ازت خبری نشدخودتوبچت خوبین ان شالله
پسرتوان ای سیو چندروزنگرداشتن؟

من ماکارونی خوردم خیلی خوب شیر داشتم،قرص لاکتاول از اول دارم میخورم انگار خیلی تاثیر نداره میخوام قطره شیرافزا بگیرم ببینم شیرم زیاد میشه یانه

ماهی،کاهو

کنجد سفید بوداده

بچت اگ زردی نداره تخم شنبلیله جوش بده بخور عالیه فقط گرمه ی ذره خاصیتش... ولی شیر میاره.. گندومک بخور هم شیر میاره

جوانه گندم تخمه شوید دم کن بخور ابگوشت باقطره شیر افزا

اب هویج آبگوشت ماساژ آب گرم حمومممم

شیر افزا بگیر از داروخونه

اب هویج

سوال های مرتبط

مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی
مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 مامان 🎀💞دِلارا💞🎀 ۵ ماهگی