عزیزم تب سنج خرابه
آره الان چک کردم از اول دمای بدنش ۳۵/۷ بود خوبه
فعک کنم تب سنجت خرابه
مجدد چک کن
فكر كنم خرابه تب سنجش
تب نرمال نبايذ زير ٣٦ باشه
خرابه احتمالا
تی سنجت عزیزم خرابه ۳۲ غیرطبیعی امکان نداره از ۳۵/۵ دمای هر ادمی بیاد پایین اکسیژن خون نداره دیگ
امکان نداره ۳۲ باشه
اره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.