۹ پاسخ

عزیزم تب سنج خرابه

آره الان چک کردم از اول دمای بدنش ۳۵/۷ بود خوبه

فعک کنم تب سنجت خرابه

مجدد چک کن

فكر كنم خرابه تب سنجش
تب نرمال نبايذ زير ٣٦ باشه

خرابه احتمالا

تی سنجت عزیزم خرابه ۳۲ غیرطبیعی امکان نداره از ۳۵/۵ دمای هر ادمی بیاد پایین اکسیژن خون نداره دیگ

امکان نداره ۳۲ باشه

اره.

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۱۰ ماهگی