۵ پاسخ

سلام..عزیز کجا دادی امینو رو..مال کدوم شهری

چ خوب من خصوصی دادم ۵۰ تومن شد

فک‌کنم خصوصی باشه بهتزه. دستکاه هاشون‌بهتره..من‌سلفری جای خصوصی دادم 9میلیون

فرقی نداره شهرت دکتر مهمه. وگرنه دولتی یا خصوصی بودن مرکز مهم نیست. دولتی جواب اورژانسی یک روزه هم میده؟

حالا دیگه؟؟ خیلی دیر داری میبری که

سوال های مرتبط