۱۱ پاسخ

خیلی قشنگه😍🫠💓

خدا حفظش کنه برای پدر و مادرش
ایشالا پیر شدنش و خوشبختیش رو ببینی🥰😘

خدا حافظ و نگه دارش باشه

خدا حفظش کنه از هر چی بدی و بلا
منم هر روز این جمله رو تکرار میکنم

عزیزم 😍

خییییییییلی😍🥺

اوه چقد کم پیدایی دختر

حتما قشنگه😍

قربون موهای طلاییت جوجه😍🐥

گازش بگیر 😋😋😘😘

خدا حفظش کنه😍❤️

سوال های مرتبط

مامان 🌈سرتق خانوم🌱 مامان 🌈سرتق خانوم🌱 ۱ سالگی