۹ پاسخ

چشمی درست کن
فقط رقیق درست کن چون سریع غلیظ میشه

یک قاشق غذا خوری سرلاک(سر خالی)
و چهار قاشق غذا خوری آب
دکتر گفت😇

آب سرلاکو باید چشمی ریخت

عزیزم چشمی بریز چون مقدار روی قوطی خیلی زیاده اینم حواست باشه زود سفت میشه

دست خودته بریز که مث فرنی بشه غلظتش

روش نوشته گلم ولی من هرمقداری بخوام اب میریزم تاوقتی که به سفتی دلخواهم برسه سرلاک..باید بیاد دستت میزانش

روش نوشته ۱۵۰ سی سی آب ۹تاقاشق اما چون زیاد میشه من ۵۰ سی سی آب ۳تاقاشق غذاخوری میریزم اول شل هم بزنی دوسه دقیقه سفت میشه

منم میخوام بدونم کسی جواب نداد

روش ننوشته مه

سوال های مرتبط