پرستار میگفت اگه بتونی بعد زایمان آروم ب پهلو بخوابی خیلی راحت میشی...من شیاف میزاشتم ب پهلو میخوابیدم ولی موقع بلند شدن حتما باید یکی کمکم میکرد چون بخیه داشتم ..ولی بخیه بکشی میتونی بخوابی
هروقت ک تونستی و درد اذیتت نکرد
بخیه هارو باید بکشی بعد
من هنوزم کامل نمیتونم بخوابم بهم فشارمیاد اذیت میشم
وای منم دلم تنگ شده برا رو شکم خوابیدن
من هنوز نمیتونم اذیت میشم
نمیشه خوابید سینه هات درد میگره
درد میگیره آدم من هنوز چپ راست خابیدنی اذیت میشدم چ برسه ب شکم😩
ولی الان خوب شده میتونم چپ راست بخابم
نمیتونی چون اذیتی سر شیر کردن سینه هات ،سفت و سنگین میشن درد میگیرن قولنج و هم اگ بخیه هات بزاره میتونی بشکونی
بخیه هامو کشیدم تونستم رو شیکمم بخوابم
خداحافظ شکم سلام سینه😂😂😂سینه ها شیر دارن سفتن بچه میک زده سرشون زخمه اصلا نمیشه رو شکم خوابید،9ماه هم چون همش به پهلو خوابیدیم یادمون رفته رو شکم خوابیدن نمیشه کلا من 20روزه موفق نشدم که بخوابم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.