میگم من باردار شدم ۷۶بودم الان ۷۴ هستم شکمم کوچیکه ،چرا اینجوریم من؟

۹ پاسخ

منم چون کمرم درد میکنه از طرز راه رفتنم معلومه وگرنه اصلا شکم ندارم

من امروز رفتم دکتر بخاطر فشارم ک همش پایینه
هر کی میدید میگفت چون ماهای اولته فشارت پایینه از بس پیدا نیس ک باردارم😬🤣

منم بارداری اولم وزنم کم شد سر این بارداریمم تا الان اضافه نکردم حالا بعد اینو نمیدونم وزن بچمم خوبه خداروشکر

منم کم کردم گفتن دیگه از الان باید اضافه کنی دارم تلاش میکنم اضافه کنم

نباید کم بشی ک 🧐

مگه میشه اضافه نکردی تازه کمم کردی؟
دکترت برات مشاوره تغذیه نخواست
چون هربارویزیت وزن کنترل میشه
سونو رشدجنین انجام دادی؟

منم شکمم کوچک هستش وارد ماه ۹ شدم ولی هرکی میبینه فکر میکنه ۶ ماهه هستم البته وزنم ۵۵ کیلو هستش

چه خوب من ۷۸ بودم شدم ۸۷😂

خوشبختی تو گلم

سوال های مرتبط

مامان جیجی مامان جیجی ۳ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی