۷ پاسخ

تست

من اکثرا با بوی تاید مشکل دارم ک روی لباس یکمی بوش میمونه. ولی جدیدا بانو خریدم خوبه بو نداره رو لباس. سافتلن و پرسیل خیلی بو داره

پرسیل سبز پرمیوم

پرسیل و سافتلن خوبه ولی پرسیل لباسای مشکی رو مات میکنه
بانو هم خیلی خوبه

سافتلن طلایی

مایع بریز پرسیل. خوبه

پرسیل

سوال های مرتبط