تست
من اکثرا با بوی تاید مشکل دارم ک روی لباس یکمی بوش میمونه. ولی جدیدا بانو خریدم خوبه بو نداره رو لباس. سافتلن و پرسیل خیلی بو داره
پرسیل سبز پرمیوم
پرسیل و سافتلن خوبه ولی پرسیل لباسای مشکی رو مات میکنه
بانو هم خیلی خوبه
سافتلن طلایی
مایع بریز پرسیل. خوبه
پرسیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.