۳ پاسخ

نانازززی خدا حفظش کنه🤩

سلام مامانا..یه گروه زدیم اگر دوست داشتید بیاید..چون اینجا شبا بسته میشه شاید برا کسی سوالی پیش بیاد بتونیم به هم کمک کنیم..هرزمانی که دوست داشتید..گروه بدون محدودیته یعنی میتونید روزمرگیتونم به اشتراک بذارید تا باهم آشناشیم..هرکی دوست داشت به این آیدی توی روبیکا پیام بده تا عضوش کنم @Aidastkhr

مبارکه😍خداحفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان پارسا و تو دلی مامان پارسا و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری