۲ پاسخ

بله من

دخترم منم اینجوریه ازاول شیشه نگرفت دکترش گفت وزنش خیلی پایینه باید شیرخشک بخوره من باکلی بازی وسرگرم کردن باسرنگ‌میدم روزی پنج‌بار

سوال های مرتبط