۱۴ پاسخ

🤦‍♀️کاش نمی‌نوشتن خیلی استرس میگیرم هر بار

منم پر استرسم

عزیزم تو که انقد حساسی پس تو گهواره نیا برات بده اینجوری بشی به هیچی فکر نکن هر چی خدا بخواد همون میشه

عزیزم خودت با دیگران مقایسه نکن..

فکر ماها که حامله اییم چه میاد به سرمون مخصوصا اگه سقط داشته باشیم من تا دو روز استرس میگیرم

🥲🥲 سخته

وای من چند وقت پیش جنین ۱۸ هفته دیدم عکسشو گذاظته بود مردمو زنده شدم یه هفته درگیر بودم تا حالم خوب شه

عزیزم اگه انقد تحت تاثیر قرار میگیری باید پاک کنی چون هرکی یک تجربه ای داره و میزاره و اینجام که استفاده کنیم مثلا من خودم از تجربه اینجا برا بارداری خارج رحمی که داشتم استفاده کردم خوب بود یکی ب من گفت صبر کن منم اینجوری بودم یا برو پیش فلان دکتر اگه.همین بنده خدا تایپیکش نمیبود و من نمیپرسیدم شاید میرفتم عمل و اینکه این محیط برا همه مامان چ اون مامانی ک اقدام و نمیشه چند سال چ مامانی که سقط کرده چ مامان باردار شما کمتر بیا یا موقعی که سوال داری بیا تا چشت کمتر ببینه حساسم شدی اذیت میشی

من دیدم حالم ریخته بهم😑

وای آره منم پس فردا انومالی دارم الان یکی نوشته رفته انومالی گفته قلبش نمیزنه😐

بخدا من الان یکیشو خوندم از شدت استرس نشستم گریه کردم😣 بعضیا هم میگن نخون ولی یجوری میان واضح مینویسن که ناخودآگاه میخونی

منم بخدا انقد استرس میگیرم همش دعا میکنم میگم خدایا نگهدار همه بچه ها باش نگهدار بچه منم باش این چیزارو میخونم تو غم فرو میرم اصن دست خودم نیس خیلی غصم میگیره😭😢

کاش درک میکردن ک نیان بگن
دل آدم کنده میشه
هربار بچه تکون نمیخوره آدم یادش میوفته از استرس

عزیزم اینا نباید رو‌شما تاثیر بذاره اصلا کائنات ذهنتو اون ور نبر واقعا پاک کردن برنامه بنفعته من خودم اصلا نمیام

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری