طالبی میدین واسه بچتون
بچه
پوشک
زایمان

۵ پاسخ

اره میدم

ارع میدم

من میدم. حساسیت نداشته تا الان خداروشکررر ب هیچی .
یکی دوبار ب بادمجون حساسیت داد اونم اوکی شد. خیلی هم دوست داره

اره من میدم از شش ماهگی دادم چیزیش نشده حتی خیلی ها میگن مریض میکنه ولی خب نه هندونه نه طالبی و خربزه پسرم مریض نکرد فکر کنم به خود بچه بستگی داره

نه حساسیت زاست

سوال های مرتبط

مامان مهراد و آراد مامان مهراد و آراد ۱ سالگی
مامان آریا کوچولو💙😍 مامان آریا کوچولو💙😍 ۱ سالگی
مامان حمزه کوچولو مامان حمزه کوچولو ۱۵ ماهگی