سلام خانما پرتغال بده یه کم دادم بچه

۵ پاسخ

دختر من که مرتب میخوره خیلی هم دوس داره

من پرتقال شیرین میدم خیلیم دوست داره

دختر من خیلی وقته میخوره

من ک دادم کلا گوارشش بهم ریخت...بنظرم ندی خیلیییی بهتره.به دردسرش نمی ارزه..

یکم عیبب ندارع

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۱ ماهگی