اسیدیه دکترش اجازه نمیده
فقط لیموشیرین مجازه
دخترم یکی دوماه بیشتر نبود عمش ی قطره داد بهش😐😂
اره درحد ی تیکه ازش میدم دوست داره
دکتر به من گفت میتونم هر میوه ای رو با تست بدم منم از ۷ ماهگی مرکبات بهش داد خداروشکر مشکلی نداشت تا الان سیب ،موز،پرتقال،لیموشیرین،توت فرنگی،نارنگی،خیار،هندونه خورده و مشکلی نداشت
اسیدیه معدش اذیت میشه خیلی کم استفاده کن
من دکترش گفت هر میوه ای میشه داد منم از همون اول دادم دیدم رفلاکسش اینا زیاد نشد الان می خوره
ندادم
من گزاشتم پسرم به سن دختر شما شد بدم بهش.دیدم تو گهواره خیلی از مادرا از بچه های ما کوچیکترم میدن ولی من خودم 9ماهش تکمیل شد شروع میکنم.فک کنم بتونی بدی
میتونی تست کنی
ممکنه اوکی باشه ممکنه اذیت شه
مه پسرم ۶ماهگیش فصل پرتقال بود تا یک ماه پیش که ۹ماهش بود هی میخورد دوس داشت اما بعضی وقتا ترش میکرد استفراغ میکرد
نه عزیزم دکترش گفته نده ب شدت اسیدیه معدش اذیت میشه
بعد یه سالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.