۲ پاسخ

خیلی خیلی به خودت برس
آب بینی تو تخلیه کن حتماً زود به زود
آب سیب که میتونی با عسل مخلوط کنی حتما بخور
آب جوش و عسل که آب لیمو تازه
و به اندازه سر قاشق مرباخوری
از ترکیب دارچین ، زنجبیل و زرد چوبه استفاده کن
سیر رو ریز کن و همراه با آب خوردنات مثل قرص فقط قورت بده نیازی به جویدن نیست
سوپ مقوی درست کن و بخور
ان شاءالله بهتر میشی
داروهای شیمیایی تا میتونی نخور

ن متاسفانه چیزی نمیشه خورد ..ولی با یه دکتر مشورت کن ببین چی میگه؟

سوال های مرتبط