خیلی خیلی به خودت برس
آب بینی تو تخلیه کن حتماً زود به زود
آب سیب که میتونی با عسل مخلوط کنی حتما بخور
آب جوش و عسل که آب لیمو تازه
و به اندازه سر قاشق مرباخوری
از ترکیب دارچین ، زنجبیل و زرد چوبه استفاده کن
سیر رو ریز کن و همراه با آب خوردنات مثل قرص فقط قورت بده نیازی به جویدن نیست
سوپ مقوی درست کن و بخور
ان شاءالله بهتر میشی
داروهای شیمیایی تا میتونی نخور
ن متاسفانه چیزی نمیشه خورد ..ولی با یه دکتر مشورت کن ببین چی میگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.