بعد از شیش ماهگی وزن گیری کند تر میشه و وزن نرمال ۳۰۰تا ۵۰۰ گرم هست انقد شیرخشک عوض نکن گوارش بچه داغون میشه
ی هفته ده روزی بده اگه اسهال نشد میفته اگه یبوست شد ب هفته ده روزی صبر کن اگه درست نشد بعد ده روز ینی نمیفتع
من الان شکم دخترم راحت روزی یکی دو بار کار میکنه
منم اپتامیل میدادم 9۰ تا بیشتر نمیخورد بعد گیر نیومد نان گرفتم 120 تا میخورع بیشتر میخوره از اپتامیل فککنم نان شیرین تره و مزش ب شیرمادر نزدیک تره
من اول ب دخترم ک نان دادم ی هفته اول شکمش درست کار نمیکرد دو سه روز ی بار کار میکرد اونم ی کم سف
ولی بعدش خداروشکر خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.