پمپ درد بگیر و مرتب شیاف بزار اذیت نمیشی... سعی کن تند تند بلند شی و راه بری زودتر سرپا بشی.... من دوروز اول درد داشتم بعدش اومدم خونه رفتم حموم کلی دردام کم شد
به سلامتی ودلخوش ان شاء الله
حتماً بعد از زایمان بخودت برس غذا های مقوی بخور تا زود رو پا بشی چیزی که من رعایت نکردم
اصلأ ترس نداره برو ایشالله به سلامتی زایمان کنی
فقط نسکافه و خرما ببر با خودت
بعد از عملم سرتو تکون نده حرف نزن چهار روز از سردرد کور شدم:)
توروخدا توو اتاق عمل و تا ۱۰ ساعت بعد از عمل
هییییییچ تکون نخور
مخصوصا سرتو ، اصلا تکون نده فاطمه خانم
اینو از منی که سه روزه مرگو به چشم دیدم چون رعایت نکردم بپذیر
فقط همین .
اصلا استرس نداشته باش سخت نیست قهوه و نسکافه وخرما هم ببر برای بعداز عمل بخور بیحسی زودتر ازبدنت بیرون میره تا چن ساعت سرت تکون نده زیاد هم حرف نزن اینجوری سردرد نمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.