بد نیست اما انتخاب اسم مناسب زمان خیلی مهمه و اولین وظیفه پدر و مادر
یجوری نباشه بچه ازتون بعدا دلخور بشه که حتما میشه
دوست من همسن خودم اسمش رقیه هست یادم چقدددر دوندگی کرد عوض کنه همیشه هم ناراحت بو. از والدینش چه برسه بچه های الان
حالا خودت تصمیم بگیر
نه عزیزم به بنظرم خیلی قشنگه😍✨🥺این همه اسم عجیب غریب میزارن رو بچهاشون که حتی قابل تشخیص نیست دخترن یا پسر کسی تونسته به اونا چیزی بگه؟!ادعای روشن فکری هم میکنن بعد
بد نیس ولی خب قدیمیه
بد که نیس قدیمیه یذره
اگه خودت دوس داری بزار خب بچه خودته
بابد اسمش به دل خودت بشینه
ولی کنار این فکر اینم کن که خودشم بزرگ میشه اسمشو دوس داره یا نه اینم مهمه
خود بچه در آینده اذیت میشه به خاطر اسمش🤨
خیلی هم قشنگه اسم دختر چهار ساله ی من رقیه خیلی هم دوست دارم به کسی هم مربوط نیست .به کسی هم اجازه ندادم تاحالا بد صدا کنن و نظر بدن حتی.انشالله حضرت رقیه پشت و پناهش بشن.
زیباست🌷
اون بچه در آینده اذیت میشه و مطمئن باش اسمشو عوض میکنه هرطور خودت میدونی اسم های قرآنی کم نداریم ک خوش آوا هستند
زیادی قدیمیه واقعا
ب نظرم بچه بعدا تو جمع دوستاش و مدرسه اذیت میشه بازم هرجور خودت صلاح میدونی
انشاالله که دخترت هم راضی باشه
من یه دوستی داشتم که اسم خواهر کوچیکش زینب بود...
از اسمش راضی نبود، یه روز به مادرش گفته بود اسم دختر چی پیشنهاد میدی، مامانش هم کلی اسمای دختر گفته بود، بعد زینب برگشته بود به مادرش گفته بود این همه اسمای قشنگ برا چی اسم منو زینب گذاشتی؟
خبردرنظر داشته باش که دخترت بین کلی دختر قراره بزرگ بشه، و امیدوارم بین اونها که هست، از اسمش راضی باشه.
هیچیش نیس
ب خودت مربوطه نه کس دیگه ای
هر پدر و مادری خودش مسئول اسم بچشه
ببین اسم بدی نیست اما قدیمیه خواهر من ۱۶سالشه اسمش تو شناسنامه زینب بود همش با مامان بابام دعوا میکرد این چه اسمیه گذاشتی چرا اسم ابجی که از منم بزرگتره رو نذاشتی آخرم زینب رو برداشت.اینارو حتما در نظر بگیر منم خیلی اسم علی دوس داشتم سر همین مسائل نذاشتم .
یجوری میگن قدیمیه و بچه باید راضی و باشه وفلان انگار از آینده بچه های خودشون مطمئنن که از اسم هایی براشون گذاشتن راضی هستن 😂 اخه اسم که قدیمی نمیشه
به کسی ربطی نداره اتفاقا خیلیم اسم قشنگیه از اسم های عجق وجق الان خیلی بهتره🥰
عزیزم اسم خیلی قشنگیه
خب خودت بذار از بقیه نظر خواه که بخان چیزی بهت بگن عزیزم
عزیزم زشت نیست ولی برای نسل جدید یطوریه و بچه بعدا معذب میشه باز خودتون بهتر میدونید
من دخترم حسنا حسنارقیه هست اون یکی حلمازینب دختر بزرگم همیشه میگه اسمم خیلی قشنگه وهرکی هم بهش بگه حلما جوابشو نمیده میگه کامل بگین تا جواب بدم
با احترام فقط ک نبایدد شما دوستش داشته باشی فکر بچههم باش
خیلی اسم زیبایی هست اما الان با اسمای خوشگل بچه ها بروزشون در حق بچت ظلم کردی
خیلیم قشنگه،من اگه نینیم دختر بود شاید میزاشتم رقیه یا زینب..
خیلی هم قشنگه
سلیقه ایه ، به حرف مردم باشی نمیشه
هرچی دوس داری بزار
من خودم ۲ اسمه ام یکیش خیلی قدیمی ومذهبی(اونی که تو شناسنامه اس)یکی هم جدیدتره .واقعا خجالت میکشم با اون اسم صدام میزنن
عزیزم سلیقه ای هست. همه ی اسم ها قشنگن. ولی دقت کن که نسل جدید خیلی حساس هستن و ممکنه بعدا که بزرگتر شد از این اسم ناراضی باشه باید نسبت به زمان و فکر آینده ی بچه اسم انتخاب کنیم همه جوانب رو در نظر بگیریم. به اینم فکر کن .در هر صورت نامدار باشه گلم😍💓🌸
فک کن بره مدرسه بعد دوستاش بگن اسم مادر بزرگ منم رقیه است خب طبق نسل جدید باید اسم بزاری
اخه تنها من نیستم شوهرمم مرغش ی پا داره میگه رقیه و خیلی مذهبیه یعنی بیشتر حرفاش از قران و روایات و امام علی و امام حسینه.درمورد رقیه هم میگه درسته قدیمیه ولی مقدسه
خوبه اما خیلی قدیمیه اسم مامانبزرگ مامان من رقیه بوده که اگه الان زنده بود ۱۳۰ سالش بود😉
الان اسم خودت اتنا س؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.