نزار اگه بچهتو دوست داری اصلا بهش فکرم نکن.
خاله من سی سالشه اما بزرگترین ظلمی که بهش کردن این بود که اسمشو رقیه گذاشتن. این آدم متولد سی سال پیشه اما یه دختری که قراره تازه بدنیا بیاد گناه داره اسمشو رقیه بزارن.
بچگی بزرگ شه از مامان باباش تشکر نمیکنه فقط منتظره بزرگ شه تا تغییرش بده
اگه خیلی هم مذهبی هستین اینو بدونین که حضرت علی (ع)گفته فرزندانتان رو مطابق زمانه تربیت کنید بنظرم درمورد انتخاب اسم هم صدق میکنه
وای نه ترو خدا نکن این کارو
چرا فکر میکنید هرکسی که این اسم رو نمیپسنده با دین و صاحب این اسم مشکل داره عزیزم؟!بعضی چیزا دیگه از یک جایی به بعد قشنگ نیست شما ارادت نسبت به صاحب اسم نگه دار ولی اسمی برای بچت انتخاب کن که در اینده هرکی ازش پرسید اسمت چیه بدون وقفه جواب بده یا اینکه اسم بین دوستاش و مجازیش با اسم شناسنامش فرق نداشته باشه🙏🏻
اسم سلیقه ایه و شما وقتی ی اسم میگید انتظار اینکه همه هم سلیقه شما نباشن رو هم باید داشته باشید مثلا بااحترام ب انتخابتون منم این اسم رو نمیپسندم
خیلیییی خیلیییی اسم قشنگیه خیلیییی من پسردارم واسمشم اقا علی اکبر برای این اسمم خیلی گارد گرفتن همه ولی مهم نیست ونخواهد بود وقطعااااا اسم بچه بعدیم اگر دختر شد رقیه است انشاالله نامدار باشه و سالم وسلامت نه قدیمی نه زشته خیلیییییییی قشنگه 🥹♥️🩵
من اگر دختر بود میزاشتم نازنین رقیه به یاد سه ساله امام حسین ع
من پسفردا سونو جنسیت دارم
با همسرم به این نتیجه رسیدم اگه دختر شد بذاریم سیده رقیه خانم
اگه پسر شد هم دیگه بگردیم دنبال اسم😂
اسمی که انتخاب میکنید باید همه جوانبو در نظر بگیرید فکر کنید وقتی میره مهد و مدرسه خودش هم خوشحال از انتخاب اسمش حالا چه فارسی چه عربی
به نظرم فقط دوست داشتن خودتو ملاک نکن اون قراره تواین جامعه زندگی کنه و اسمشو بارها از دهن همه بشنوه
خیلی هم قشنگه عزیزم اصلا هم به حرف دیگران توجه نکن
عزیزمهر کییه عقیده ای داره
ایناسم هم قابل احترام و با ارزش
زیاد توجه نکن شما اگه دوست داری خیلی همقشنگه
چیزی ک خودت دوسداری بزار هرکسیم نظر میده چون تو پرسیدی ک نظر میده
نگاه اسم قشنگیه ولی من خودم کسایی تو سن خودم میشناسم که تغییر اسم دادن به خاطر همین اسما من الان دنبال اسمم خیلی سخته خیلی باید یه اسمی بزاری که حداقل فردا بچه نگه این چی بود گذاشتی فوقش اینه بگه دوست ندارم اسممو نمیگه که بقیه مسخره میکنن
منم نازنین زهرا انتخاب کردم برا دخترم اما خیلی ها گارد میگیرن اصلا هم برام مهم نیس
اسم خواهرمم زهراس 🥰
بابا خدایی هنگم.. چه ظلمی؟!
معنی اسم مهمه.. هر کس هم اعتقاداتی داره.. واقعا روم نمیشه بعضی اسمارو مثال بزنم.. منم گفتم اسم پسرم و علی میذارم همه برام گارد گرفتن.. آنقدر اسم زشتیه؟!!! اعتراف میکنم اصلا مذهبی به حساب نمیام.. ولی عاشق اسم و کاراکتر حضرت علی هستم.. ملکه به نظر شما احترام میذاریم .. شما هم احترام بذارید.. با تشکر
اسم مذهبی هم میزاری قشنگشو انتخاب کن بنظرم رقیه اصلا قشنگ نیست
اسم خواهرمن رقیه اس ۴۰سالشه ولی هنوزم به مامانم میگه این چه اسمیه رومن گذاشتی
هرکسی یه نظروسلیقه ای داره مهم نظرخودته نمیدونم چرا بعضیا گارد میگیرن راجب مسائل مذهبی من خودم اسمای مذهبی رو زیاد نمیپسندم برای بچه خودم ولی قرارنیس که به کسیم که میخاد بزاره بگم اشتباه نکن وپشیمون میشی وازین حرفا
نه منم خیلی دوسش دارم این اسم و
ولی بچم پسره
خواهرمنم اسمش فاطمه س بااینکه ۲۰ سالشه میگه این چه اسمیه بره من گذاشتید،به همه میگه صدف صدام کنید،دخترعمم هم اسمش خدیجه س همسن همن اونم رفت کلا توشناسنامه عوض کرد
اسم نیکو اولین هدیه ی یک پدر و مادر به فرزندشونه .
شما میخوای پند گیر میخوای ملال 🤷♀️
توجهنکن
خیلی هم قشنکه
ببینید به عنوان یه ادم مذهبی و دوست دار ائمه و ادم معقتد بگم انتخاب اسم هیچ ربطی به عقاید نداره پس اینکه ادم مذهبی باشه اسم غیر مذهبی انتخاب کنه اصلا چیز عجیبی نبست انقد خودتونو عذاب ندین 😒! مهم تربیت و شخصیت بچست مهم کانون خانوادست که اون بچه علاقه مند بشه به دین و مذهب یا ازش متنفر بشه
توروخدا اگه بچتو دوست داری نزار اسم رقیه رو، خواهرشوهر من ۳۷ ساله است اسمش رقیه است، از وقتی رفت دانشگاه به همه گفت بهار صدام کنید چند سال پیش هم اسمشو عوض کرد گذاشت سارا، میخواست همون بهار بزاره ثبت قبول نکرد، همیشه به مامان و باباش عر میزنه بخاطر اسمش
بنظرم نذار عزیزم خودخواهانه فکر نکن
بنظر خودت چشه؟
بزار
حداقل اسمیه ک بعد خواست تغییر بده گیر نمیدن بهش سریع عوض میکنن نیاز نیس کلی هزینه کنه
مگه حرف بقیه مهمه؟ خیلی هم اسم خاصی هست ، اسم دختر امام حسین (ع) مگه میشه بد باشه؟
خیلی هم قشنگه
قدیمی هست ولی اسم یه چیز سلیقه ایه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.