۶ پاسخ

شنیدم میگن دوغ ترش خوبه
سوپ دنبه

وای منم من بعضی وقتا اونقد عوق میزنم همراه با عاروقق 🥲🥴فک میکنم روده هام همه چیم تو دهنمه پهلوهام درد میکنه دیگه

عزیزم ویار از کی شروع شد

عزیزم برو دکتر بهت دارو میده برا ترشا بادمعده یا تهوع 🥹منم اینجوری بودم بهتر شدم

چقدر درکت میکنم خیلی سخته منم تجربه کردم حالم خیلی بد بود همین بالا اوردن عذاب دنیا را داشت خودت را سرگرم کن کمتر این حال بد را حس کنی

عزیزم این یعنی بارداری ساااااالم یعنی وروجک داره شکل میگیره

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین هفته پانزدهم بارداری