۳ پاسخ

باید اول کلاس بری بعد امتحان داره بدی بعد مدرک بگیری دنگ و فنگ زیاد داره و باید خدا تومن پول کلاس و وسایل بدی

برو خودآرایی حرفه ای بادبگیر

بعضی از جاها هستن اموزشگاه هستن .الکی پول به ارایشگرا نده .باید جایی باشه امتحانم بگیرن و همه کارارو خودشون بکنن

سوال های مرتبط

مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی
مامان مامان هانا مامان مامان هانا ۴ سالگی