باید اول کلاس بری بعد امتحان داره بدی بعد مدرک بگیری دنگ و فنگ زیاد داره و باید خدا تومن پول کلاس و وسایل بدی
برو خودآرایی حرفه ای بادبگیر
بعضی از جاها هستن اموزشگاه هستن .الکی پول به ارایشگرا نده .باید جایی باشه امتحانم بگیرن و همه کارارو خودشون بکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.