چیزی نمیشه فقط قندت پایین تر همیشه میاد، اونم علائم داره معدت ضعف میره حس میکنی دست و پات میلرزه مثل وقتی ک فشار میاد پایین، قبل اینکه این حالت بهت دست بده چیز شیرین بخور، اگه دیدی دست و پات میلرزه اب قند غلیظ بخور
حواست باشه قندت نیچفته حس کردی حالت داره بدکیشه چیز شیرین بخور سریع ک بیاد بابا. اگ شرایطشو داری برو درمانگاع
نمیدونم زنگ بزن اورژانس بپرس
حواست ب علائمت باشه عزیزم
کسی حتما پیشت باشه. چیزای شیرین بزار دم دستت
باید بیشتر چیزای شیرین بخوری مثل خرما قندت نیوفته و چک کن دوساعت بعدتووو مراقب باش خطر داره خیلی
سلام چند واحد بیشتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.