سلام حواسم نبود انسولین بیشتر از واحد خودم زدم چکار کنم

۶ پاسخ

چیزی نمیشه فقط قندت پایین تر همیشه میاد، اونم علائم داره معدت ضعف میره حس میکنی دست و پات میلرزه مثل وقتی ک فشار میاد پایین، قبل اینکه این حالت بهت دست بده چیز شیرین بخور، اگه دیدی دست و پات میلرزه اب قند غلیظ بخور

حواست باشه قندت نیچفته حس کردی حالت داره بدکیشه چیز شیرین بخور سریع ک بیاد بابا. اگ شرایطشو داری برو درمانگاع

نمیدونم زنگ بزن اورژانس بپرس

حواست ب علائمت باشه عزیزم
کسی حتما پیشت باشه. چیزای شیرین بزار دم دستت

باید بیشتر چیزای شیرین بخوری مثل خرما قندت نیوفته و چک کن دوساعت بعدتووو مراقب باش خطر داره خیلی

سلام چند واحد بیشتر

سوال های مرتبط