۱۲ پاسخ

عزیزم چی‌ کار کنم یعنی چی اخه
باید بری بیمارستان دیگه فدات شم

خانمی ورم پای شما از چی بود؟ مال منم اونجوری سونو لخته خون نشون نداد ولی دکتر آزمایس ننوشت نگرانم

ممکنه مسمومیت بارداری باشه سریع برو بیمارستان

وااای چقدر زیادم ورم کردی شوریجات زیاد خوردی؟؟؟؟🤯
خطرناکه برو بیمارستان دختر

مال منم همینجوری باد کرده 😞

اصلا نمون سریع برو بیمارستان

خطرناکه عزیزم حتما زودتر برو چک بشی

اگه یه طرف بدنت هست خطرناکه برو دکتر

برو بیمارستان برات آزمایش پره اکلامپسی مینویسن ک میشه مسمومیت بارداری
انشالله که نیست ولی خیالت راحت میشه

اگ فقط یطرفه سریع برو بیمارستان خیلی خطرناکه

اصلأ طبیعی نیست برو بیمارستان عزیزم خطرناکه

اگه فقط یه طرف بدنتون ورم‌کنه حتما باید برید بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری