سلام مامانا شب بخیر میگم تو هفته ۲۱ حرکت نینیتون چه جوری
کم یا زیاد

۴ پاسخ

منم زیاد نیس گاهی یه چی میفهمم ولی باز میترسم میگم که بد نباشه

خیلی کم حس میکردم الان یکم بیشتر شده ولی بازم انقد زیاد نیس که از رو شکم معلوم باشه

من کم هس
بیشتر صبح و شب

من تا به پهلو چپم میخوابم حرکتشو حس میکنم ولی زیاد نیست فعلا

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد