۳ پاسخ

ببین گلم بستگی ب میزان پولی داره که میریزی برای بیمه تکمیلی مثلا ما بیمه معلم داریم دارو و سونو و ویزیت و ازمایش سقف نداره اما همین بیمه اگر مقدار کمتری بریزی برات محدودیت تعین میکنه

سامان

دارو ها همشون جزو بیمه نیستن فرقی هم نمیکنه چه بیمه ای باشه ما دانا هستیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی