نه والا طبیعی نیست برو بیمارستان. توم شرایط منو داری دکتر گفته در صورت درد شدید و یا خون ریزی یا ترشحات زیاد باید بری بیمارستان
هیچ درد شدیدی تو بارداری طبیعی نیست
سرکلاژ که دهانه رحم را میدوزن!
مگه دهانه رحم رو ندوختن چجوری باز شده و سرکلاژید میشه توضیح بدین ؟ منم سرکلاژم
رحمتون چقدر باز شده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.