بنظر من اصلا درست نیست یهو پوشکو از بچه گرفتن..
بهتره اول فقط واسه اموزشِ دستشویی رفتنو ایجاد علاقه تفریحی ببریش دستشویی،مثلا روزی دو سه بار بعد یواش یواش تعدادشو زیاد کنی بعد از چند روز پوشکو در بیاری که بچه بفهمه اگه پوشک نداره دلیلش همون دستشویی رفتناست حتی براش کامل توضیح بدی که حالا که دیگه بزرگ شدی و میتونی بری دستشویی پوشک نمیبندیم
من پسرمو از شنبه پیش باز کردم ولی خب مداوم نبوده گاهی بیرون رفتیم یا گاهی هم میره خونه همسایه م با خواهرزاده هاش بازی میکنه مجبورم پوشکش کنم شبا هم قبل خواب پوشک میکنم
روز اول خیلیییی همکاری کرد و فقط یبار شلوارش رو خیس کرد ولی از روز دوم دوسه باری خیس میکنه در روز
پی پی رو میگه
ولی جیش رو خیلی کم پیش میاد بگه
تنها مشکل من اینه ک دوسنداره بیاد دسشویی
وگرنه دسشویی بیاد خیلی راحت جیش میکنه مشکلی با جیش کردن نداره فقط دوسنداره بیاد
باید گولش بزنم تا بیاد
تازه استیکرو اسباب بازی و عروسکم گذاشتم خودمم بازی میکنم باهاش ولی بازم دوسنداره و باید گول بخوره بیاد
من از اواسط اسفند شروع کردم،هر نیم ساعت میبردم بعد از چنروزم هر یساعت، خطا هم داشت چند بار اما زود یاد گرفت، از شورت اموزشی استفاده کردم که اگه نم زد خیالم راحت باشه، الانم که دیگه خودش میگه بهم یا خودش میره کارشو میکنه، فقط برای پی پی باید پوشک کنم چون میترسه از پی پیش
لطفا تایپیک منو هم جواب بدین
منم اولین روزمه خسته نباشی 😂واقعا کلافه کنندست ...دوبار تو دسشویی جیش کرد دوبار خطا داد حجم جیشش تو دسشویی هم خیلی کم بود فک میکنم میترسه نمیذاره کامل تخلیه شه
از پی پیش نمی ترسه؟؟ متاسفانه دختره من می ترسه از پی پیش
دیگه پوشک نکن
من همین حالتی بود بعد مغرب پوشک کردم
روز بعد اصلا نمیگفت هیچ همینطور خیس میکرد پشیمونم
شب خواستی خیال راحتی تو خواب براش ببند ولی دیگه کلا حالت بیداری پوشک نکن بزار پروسه بگذره یه سه وچهار روز صبوری کن راه میفته ان شاءلله
خیلی خوبه انشالله تاچندروز دیگ اوکیع ترمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.