۱۲ پاسخ

🔻«کارت امیدِ مادر» از ابتدای سال جاری برای تمامی مادران ایرانی فعال شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

🔹«کارت امیدِ مادر» از ابتدای فروردین برای همه مادران ایرانی فعال شده است و بنا بر این است که ماهیانه ۲ میلیون تومان به ازای هر کودک تا پایان دو سالگی به حساب متصل به کد ملی مادر واریز می‌شود. این اعتبار برای تهیه سبد غذایی، پوشک و شیرخشک قابل استفاده است

دهک بندی نداره تا دو سال به همه متولدین ۱: فروردین ۴۰۵ به بعد تعلق می‌گیره

بچه من 7 اسفند 1404 بدنیا اومده تعلق نگرفته😮‍💨😮‍💨

عزیزم شامل حال ما نمیشه،بچه های متولد فروردین 1405 به بعد هستش

درد زیر شکم و سفتی

ندادن همش الکیه

اینجوری نوشته بود

تصویر

هنوز ک ندادن

انگار ک اونم الکیه

خودش روی کارت‌های بانکی با کد ملی شما بعد از صدور شناسنامه فعال میشه.

موقعه شناسنامه گرفتن میدن

ب دهک پایین میدن

سوال های مرتبط

مامان آقـا آریــن🩵🩵 مامان آقـا آریــن🩵🩵 ۳ ماهگی