۸ پاسخ

مامانا میگفتن اعلام کردن از اول اردیبهشت به اونای که از اول ۴۰۵ بچشون دنیا اومده میدن
و باید شناسنامه گرفته باشی یعنی اسم بچه و تولدش توی سیستم ثبت احوال باشه

میگن یکماه بعد از تولد بچه به حساب مادر واریز میشه

از اول اردیبهشت ی بازو داره تو بله که ثبت نام میکنه مادر
مثل کالا برگ و یارانه

گفتن هیجا مراجعه نکنین فقط اسم بره داخل شناسنامه کافیه

نوشته بود که کارت نیست مثل کالا برگ میاد ب حساب مادر

ولی میگن بعضیاخودبیمارستان میده

هیجا وقتی به دنیا اومد برو بهداشت اونحا ثبت نام میکنن مثل کالابرک واریر میشه به خسابت

برو کافینت

سوال های مرتبط

مامان ساناز🩵🐣 مامان ساناز🩵🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد