مامانا میگفتن اعلام کردن از اول اردیبهشت به اونای که از اول ۴۰۵ بچشون دنیا اومده میدن
و باید شناسنامه گرفته باشی یعنی اسم بچه و تولدش توی سیستم ثبت احوال باشه
میگن یکماه بعد از تولد بچه به حساب مادر واریز میشه
از اول اردیبهشت ی بازو داره تو بله که ثبت نام میکنه مادر
مثل کالا برگ و یارانه
گفتن هیجا مراجعه نکنین فقط اسم بره داخل شناسنامه کافیه
نوشته بود که کارت نیست مثل کالا برگ میاد ب حساب مادر
ولی میگن بعضیاخودبیمارستان میده
هیجا وقتی به دنیا اومد برو بهداشت اونحا ثبت نام میکنن مثل کالابرک واریر میشه به خسابت
برو کافینت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.