خانوما پوشک بچه شماره. 0 چندتا بگیریم

۱۷ پاسخ

من از اطرافیانم پرسیدم ، هیچکدوم سایز ۰ نگرفتن
همه از ۱ شروع کردن 😄

صفر برای بچه های نارس هست من ۱ گرفتم مولفیکس

من سایز ۱،۲ خریدم
صفر میگن نیاز نمیشه
هفته های اخر ببین وزن بچت چقده
من ک بچه داداشام صفر نیازشون نشد
اگه هم میخای یه بسته تعداد پایین صفر بخر

من 1 خریدم صفر ن

یه بسته تازه اگ توپور باشه همونم استفاده نمیشه کشش اذیت میکنه من ۱ بسته گرفتم

صفر نگیر یک بگیر
بزرگم نیس مگ چقد میخاد جیش کنه ک نم بزنه صفر اصلا بدرد نمیخوره

من سایز ۱ خریدم مولفیکس

۱ بخر صفر به درد نمیخوره

فعلا ۱ بسته بگیر
مونده به جثه بچت
معمولا برا پسر بچه هام از سایز ۱ شروع میکنن
ولی من برا دخترم چون ریزه میزه بود تا ۴۰ روزگی یا ۲ ماهگیش اینا (دقیق‌ یادم‌ نیست) سایز صفر بستم

فوقش نیاز شد از داروخونه بیمارستان هر سایزی لازم داریم میتونیم بخریم

من یه بسته کوچیک برای بیمارستان گرفتم

سایز صفر مای بی بی بگیر ،اندازش با ۱مولفیکس دقیقا یکی هست ..من بچم ۳۵۰۰بود حدود۱۵ تا ۲۰ روز کلا صفر مای بی بی بستم ...اوایل هم نوزاد بدنیا میاد وزن کم می‌کنه تا چند روز بعدش وزن گیری شروع میشه

بنظرم صفر نخر خیلییی کوچیکه ۱بخر

منم ی بسته خریدم

بچه چندکیلوعه اگر س ب بالاس سایز یک بخر

من یدونه بسته ۲۰تایی گرفتم ،بیشتر ازاین نیاز نمیشه
میگن بچه درشت باشه که اصلا استفاده نمیشه

من يه بسته خريدم اخه ميگن صف بيشتر برا دو قلو و نوزاد نارس اندازش خوبه🥹

سوال های مرتبط

مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی