۵ پاسخ

من سایز ۱ دو بسته ۴۴تایی ی بسته کوچیک بیمارستان خریدم سایز دو ۳/۴بسته خریدم سایز۳ .۴.۵ خیلی خریدم از همه بیشتراستفاده میشه. شیرخشکم بنظرم نان ۱ خیلی خوبه سبکه پیدام میشه همیشه

پوشک نباید زیاد گرفت قبل از زایمان یک بسته کوچیک بگیر، شاید یوقت به پوست بچه نسازه مارکش عوض کنی

سایز ۱ ۳ تا بگیر
شیر خشک هم نان ۱ گرفتم من

من یه بسته ۲۲ تایی سایز صفر خریدم
دو تا بسته ۴۴ تایی سایز یک خریدم
سه تا بسته ۴۰ تایی سایز دو خریدم
شیرخشک هم هیچگونه اطلاعی ندارم فعلا هم‌نمیخوام بخرم . میخوام اگه همون موقع تو بیمارستان شیر نداشتم هر چی دکتر گفت سریع میفرستم شوهرم بره بگیره

من سایز ۱ ۲ بسته ۴۰ تایی و یه دونه ۲۰ تایی گرفتم
سایز ۲ دو بسته ۴۴ تایی گرفتم اگه کم بود بازم بعدا میگیرم که صد در صد کمه

سوال های مرتبط