سلام بدجور حالت تهوع دارم دارم میمیرم شکمم درد میکنه چیکار کنم

۵ پاسخ

ویروسه انگارمنم گرفتم ازدیروز
رفتم دکترسرم وامپول داد

سیرابی بخور و بیضه گوسفندکبابی کن بخور.برا من یکم موثربودن

هندوانه و الوچه رو امتحان کن حالتو خوب میکنه، اگه خیلی شدیده سرم بزن برو دکتر عمومی واست تجویز کنه

پس کی خوب میشه این تهوع🤕

قرص دمیترون بخور

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی