من میریزم داخل فرنی
تو شیر پاستوریزه
فرنی
حلوا
تو دمنوش عناب موقع سرماخوردگی
من با خامه
گاهی اب جوش و عسل و ابلیموه میریزم
زیر ۲سال ممنوعه
من رو پنکیک میریزن
من تو شیرش میزنم یا با خامه قاطی میکنم یا با پن کیک میدم
نه ۲ سال ب بعد
نمیتیم
مجاز نیت
به من که دکتر دخترم گفت تا دوسالگی ممنوعه
میگنزیر دوسال نباید بدی چون یه باکتری های دارع که برای بچه ها خطر ناکه و باعث ضعف در استخوان میشه نمیدونم .
با خامه قاطی میکنم لقمه میدم
من ندادم هنوز ک.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.