۱۲ پاسخ

من میریزم داخل فرنی

تو شیر پاستوریزه
فرنی
حلوا
تو دمنوش عناب موقع سرماخوردگی

من با خامه
گاهی اب جوش و عسل و ابلیموه میریزم

زیر ۲سال ممنوعه

من رو پنکیک میریزن

من تو شیرش میزنم یا با خامه قاطی میکنم یا با پن کیک میدم

نه ۲ سال ب بعد

نمیتیم
مجاز نیت

به من که دکتر دخترم گفت تا دوسالگی ممنوعه

میگنزیر دوسال نباید بدی چون یه باکتری های دارع که برای بچه ها خطر ناکه و باعث ضعف در استخوان میشه نمیدونم .

با خامه قاطی میکنم لقمه میدم

من ندادم هنوز ک.

سوال های مرتبط