پدی لاکت بده هر ۸ ساعت ۵ قطره ، اکه کولیک داره بچت وقتی دو هفته اش تکمیل شد هر روز چند ثانیه رو شکم بزارش ، مثلا اول از ۱۰ ثانیه شروع کن بعد بردار ، بعد دفعه بعدی ۲۰ ثانیه و هی هر دفعه یکم بیشتر کن ، تا یکماهگی هربار نهایت ۵۰ ثانیه بزار بعد دیگه از دوماهگی تایم بیشتر میتونی بزاری ، من دخترم کولیک داشت این کارو میکردم میزاشتم رو شکم چند ثانیه بعد شروع میکرد باد شکم میداد ، البته وقتی باد هارو تخلیه میونه گریه میکنه از گریه اش نترس عادیه دفع باد کردنی گریه میکنن ، ولی راحت میشه و همه باد هاش خالی میشه ، اینکار اسمش تامی تایم و از دو هفتگی نوزاد باید انجام بشه هم باعث میشه بدن بچه قوی بشه هم زودتر گردن میگیره هم شدیدا به کولیک نوزاد کمک میکنه، دکتر دخترم گفته بود اینکارو کنم ، تو گوگل هم بزنی تامی تایم کامل میتونی راجبش بخونی ، کاملا کار علمی و لازمیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.